Információk, tudnivalók

Élet a Lélekben szemináriumot hirdetünk!


2020. január 29 és március 25 között szerda esténként 
18.15-tól 20.30-ig a templomban, és a plébánián.

(Cím: 1041 Budapest, Szt István tér 21.)

De mi is az az „Élet a lélekben szeminárium”?


A szeminárium bátorítást kíván nyújtani, hogy merd teljes szívvel élni az evangéliumot, merj hinni Isten határtalan szeretetében… merj hinni abban, hogy a keresztény élet győzelmes élet (Jn 8,32 6,47), örömteli élet (Jn 15,14 17,13) erővel teli élet (2Kor 12,10).


Várjuk mindazok jelentkezését,
  • akik szeretnének közelebb kerülni Istenhez
  • akik szeretnék mélyebben megtapasztalni az Úr szeretetét,
  • akik szeretnék megismerni a Szentlélek erejét,
  • akik szeretnék Jézust szolgálni a Katolikus Egyházban,
  • akik vágynak a közösségi életre,
  • akik közösségükkel együtt jönnének, mert közösségük megújulására vágynak,
  • és akik szeretnék életükben megtapasztalni a lelki örömöt a SZENTLÉLEK által.


Az alábbi témákkal és tanítókkal találkozhatsz:
  • január 29-én: "Én a szomjazóknak ingyen adok az élővizek forrásaiból"
    Mohos Gábor püspök atya
  • február 5-én: "Isten, mint édesapa"
    Dr Csépányi Gábor atya

  • február 12-én: "Jézus szabaddá tesz"
    Roska Péter atya
  • február 19-én:
    "Jézus az életem Ura"
    Somogyi Tibor Te Deum dicsőítő együttes vezetője
  • február 26-én: "Jézus meghív, hogy tanítványa légy"
    Gábriel Zoltán Sülysápi Imádság Háza alapító tagja
  • március 4-én: "Jézus elküldi a Szentlelket"
    Bartha Angéla SSS
  • március 11-én: "Szentlélek adományai"
    Váradi Judit a szentendrei Alpha kurzus vezetője
  • március 18-án: "A Szentlélek Krisztus testébe kapcsol"
    Horváth Zoltán atya és a Szent Márk közösség
  • március 25-én: "Jézus lelke képessé tesz arra, hogy gyümölcsöt hozz"
    Lakk Gábor atya
A témák egymásra épülnek, ezért kérjük csak, akkor jelentkezz, ha előreláthatólag minden alkalmon ott tudsz lenni.


Ha úgy gondolod, hogy erre van szükséged, jelentkezz legkésőbb január 19-ig,

vagy név, emailcím, telefon, és a korod megadásával a plébániai irodában, sekrestyében.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lelki edzésterv

R.Cantalamessa: A pünkösd misztériuma (részlet)