Lelki edzésterv


Johannes Hartl gondolatai alapján


Mindeneknek szemei tebenned bíznak, Úristen,
mert te adsz nekik eledelt.
Alkalmas időben megnyitod kezedet,
és betöltesz minden élőt áldásoddal. (145.Zsoltár)


     JELEN LENNI
Tudatosítani a testem, a lelkiállapotom.
A Szentlélek temploma vagyok és Ő itt lakik bennem

    HIT
A hit fókusz az Istenre. Fókuszálni az Ő irgalmára.
Hinni, hogy nem kell takargatnom a sötétségeimet.
A hit egy nagyobb realitásra tekintés.

    DICSŐÍTÉS
A dicsőítés egy ajtó, amin át belépek Isten jelenlétébe.
A dicsőítés egy döntés.
A dicsőítés az igazság kimondása, az igazságé, ami szabaddá tesz.

   IGE
Alá becsült fegyver pedig: „ Az én igéim lélek és élet”
Fontos Jézus igéjét magamra vonatkoztatva olvasni!
„Földhöz ragadt az én lelkem, kelts életre engem ígéreted szerint!”
Addig olvasni az írást amíg meg nem érint.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Információk, tudnivalók

R.Cantalamessa: A pünkösd misztériuma (részlet)